دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_854" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مهم دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

در بخش قبل بیان شد که مورادی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مطرح می گردد که برای داوطلبان اطلاع از آن مهم می باشد. در این بخش از مقاله به بیان این موارد خواهیم پرداخت و در ادامه هر کدام از این موارد را به طور جداگانه بررسی و تشریح خواهیم نمود. از مواردی که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مطرح می باشد می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. نحوه دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
  2. انواع تسهیلات موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
  3. ضوابط ثبت نام موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
  4. جداول کاربردی دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
  5. رشته محل های دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

داوطلبانی که قصد دارند برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد اقدام نمایند بایستی ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را دانلود نمایند. برای دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد ابتدا بایستی به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد اسلامی به نشانی اینترنتی www.azmoon.org مراجعه نمایند. پس ورود به این سامانه بر اساس تصویر زیر بر روی یکی از دولینک ثبت نام کاردانی پیوسته و ناپیوسته کلیک نمود و وارد صفحه ثبت نام شوند. در این مرحله با مراجعه به نوار ابزار دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد کلیک نمود و دفترچه ثبت نام را دریافت نمایند.

[caption id="attachment_848" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی آزاد دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی آزاد[/caption]

انواع تسهیلات موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد برای دانشجویانی که مشغول به تحصیل در این دانشگاه هستند انواع تسهیلاتی در نظر گرفته است. در داخل دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد توضیحاتی در زمینه ضوابط دریافت و همچنین انواع تسهیلات اعطایی به دانشجویان ارایه نموده است. داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع از انواع این تسهیلات و ضوابط دریافت آن به صفحات هفت و هشت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مراجعه نمایند. از جمله این تسهیلات می توان به وام های کوتاه مدت ، بلند مدت ، کمک هزینه تهصیل ( شهریه ) و وام ضروری دانشجویی اشاره نمود.

[caption id="attachment_849" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد دفترچه ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد[/caption]

ضوابط ثبت نام موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

بخش دیگر دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد اختصاص به ضوابط ثبت نام می باشد. در این بخش از دفترچه به ضوابط و شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد توضیح داده شده است. داوطلبان عزیز می توانند با مطالعه این بخش از دفترجه اطلاعاتی در زمینه نوع مدرک خواسته شده برای ثبت نام و سایر ضوابط ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد را بدست آورند.

جداول کاربردی دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

در داخل دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد برخی جداول گنجانیده شده است که برای ثبت نام داوطلبان بسیار کاربردی به حساب می آید. از جمله این جداول می توان به جدول کد دیپلم اشاره نمود. در یکی از مراحل ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد داوطلبان بایستی کد دیپلم خود را وارد نمایند. یکی از راه های اطلاع از کد دیپلم همین جدول به حساب می آید. همچنین جدول تردد اتباع خارجی در استان های مختلف نیز برای داوطلبانی که تابعیت ایران را ندارند کاربردی به حساب می آید.

رشته محل های دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

مهمترین بخش دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد اختصاص به کد رشته ها و کد محل های دانشگاهی می باشد. داوطلبان به هنگام ثبت نام خود بایستی این کد ها را در بخش تعیین شده به عنوان انتخاب های خود وارد نمایند. پس از بررسی شرایط داوطلب و در هنگام اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد داوطلب مورد نظر در صورت داشتن شرایط مورد نظر از یکی از این کد رشته ها پذیرش می گیرد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

www.azmoon.org

شهریه رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

منبع:

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد