دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_937" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مطرح در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

همانگونه که بیان شد موارد مختلفی در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مطرح می باشد که داوطلبان در زمینه آن بایستی اطلاعات دقیقی را داشته باشند. در این بخش از مقاله به بیان این موارد مطرح خواهیم پرداخت. البته در ادامه این مقاله به توضیح هر کدام از این موارد نیز می پردازیم.

  1. نحوه دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد
  2. انواع تسهیلات موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد
  3. ضوابط ثبت نام موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد
  4. رشته محل های دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و تمامی مراحل ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد از طریق سامانه مرکز سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org صورت می گیرد. از این رو برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد نیز از این سایت بایستی اقدام نمود. برای دریافت دفترچه ابتدا به لینک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مراجعه نمایید. پس از ورود به این لینک از طریق نوار ابزاری که در قسمت سایت با عنوان دریافت دفترچه ثبت نام اقدام به دریافت آن نمایید.

انواع تسهیلات موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

یکی از بخش هایی که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد گنجانده شده است و برای داوطلبان کاربردی می باشد بخش تسهیلات دانشگاه آزاد می باشد. در این بخش از دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد انواع تسهیلات و وام هایی که برای دانشجویان دانشگاه آزاد توسط دانشگاه اختصاص داده شده است وجود دارد. از جمله این تسهیلات می توان به وام های مختلف دانشجویی از جمله وام شهریه ، وام ضروری ، کمک هزینه تحصیل و... اشاره نمود. دانشجویان برای اطلاع از شرایط بهرمندی از این تسهیلات بایستی به واحد مالی دانشکده مراجعه نمایند.

ظوابط ثبت نام موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

در داخل دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد شرایط و ضوابط اولیه ای که داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد بایستی داشته باشند گنجانده شده است. از شرایط اولیه این ثبت نام می توان داشتن مدرک پایه پیش دانشگاهی برای کارشناسی پیوسته و کاردانی برای کارشناسی ناپیوسته می باشد. در کنار این مورد کد های مختلفی که داوطلبان در زمان ثبت نام وارد می کنند نیز در داخل دفترجه وجود دارد از این کد ها می توان به کد های نظام وظیفه که داوطلبان مرد بایستی در بخش تعیین شده به هنگام ثبت نام باید وارد کنند ، در داخل دفترجه گنجانده شده است. همچنین در داخل دفترچه مراحل ثبت نام نیز توضیح داده شده است. از مراحل ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد می توان به مرحله ثبت نام اینترنتی در سایت ازمون ، ثبت نام ده مرحله ای در سایت دانشگاه پذبرفته شده و ثبت نام حضوری در دانشگاه ، اشاره نمود.

[caption id="attachment_936" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد[/caption]

رشته محل های دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

مهمترین بخش تمامی دفترچه های ثبت نام معمولا اختصاص به کد رشته محل ها دارد. یرای دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد نیز همینگونه می باشد. در این بخش رشته های تحصیلی که داوطلبان باید برای خود به هنگام ثبت نام اینترنتی انتخاب نمایند به صورت تفکیکی و بر اساس واحد های دانشگاهی قرار دارد. داوطلبان بایستی کد رشته های انتخابی خود را به همراه کد محل دانشگاهی را از دفترچه ثبت نامی استخراج نماید و در بخش تعیین شده در ثبت نام وارد نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

منبع:

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد