دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور و بطور کلی درباره دانشگاه پیام نور مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_900" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور[/caption]

موارد مطرح در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور

در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور موارد مختلفی ممکن است مطرح باشد. در این بخش از مقاله برای اینکه داوطلبان و خوانندگان عزیز با مطالبی که در ادامه بیان خواهیم نمود آشنا گردد به بیان موارد مطرح شده در این مقاله می پردازیم. همچنین این موارد را در ادامه به صورت کامل توضیح خواهیم داد. از این موارد می توان به این جند دسته اشاره نمود:

  1. نحوه دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور
  2. شرایط و ضوابط پذیرش موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور
  3. راهنمای ثبت نام موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور
  4. لیست رشته های دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور
  5. بخش فرم های دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور

همانگونه که در مطالب مختلف بیان شد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org صورت می گیرد. از این رو داوطلبانی که برای ثبت نام کارشناسی دانشگاه پیام نور قصد دارند اقدام نمایند بایستی برای دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور به این سایت مراجعه نمایند. پس از ورود به این سایت بایستی به بخش اختصاصی دانشگاه پیام نور مراجعه نموده و از طریق لینک دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور اقدام به دانلود دفترچه نمایند.

[caption id="attachment_902" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیام نور دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیام نور[/caption]

شرایط و ضوابط پذیرش در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور

همانگونه که می دانید دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور به بخش های مختلفی تقسیم می شود که یکی از این بخش ها اختصاص به بیان شرایط و ضوابط پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور دارد. در این بخش از دفترچه بیان شده است که داوطلبان کارشناسی دانشگاه پیام نور در ابتدا بایستی حتما مدرک پیش دانشگاهی را داشته باشند. آن دسته از داوطلبان که بنا به هر دلیلی این مدرک را ندارند می توانند مدرک کاردانی را به عنوان مدرک معادل برای ثبت نام خود ارائه دهند. همچنین شرایط دیگری نیز در این بخش از دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور آمده است که تقریبا مانند دیگر دانشگاه های می باشد.

راهنمای ثبت نام موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور

بخش دیگر دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور اختصاص به راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارد. در این بخش آمده است که داوطلبان بایستی برای ثبت نام اینترنتی که اولین مرحله ثبت نام می باشد بایستی به سایت سنجش مراجعه نمایند. همچنین در این بخش کد های شهر های مختلف که در زمان ثبت نام بایستی در بخش های تعیین شده وارد نماید ، در داخل جدولی قرار داده شده است. همچنین مراحل ثبت نام اینترنتی را به طور کامل در این بخش از دفترچه توضیح داده شده است. بخشی نیز اختصاص به سهمیه ها یی دارد که برای داوطلبان دارای شرایط خاص می باشد.

[caption id="attachment_905" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور[/caption]

لیست رشته های در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور

شاید به جرات می توان بیان نمود که مهمترین بخش دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور اختصاص به این قسمت دارد. در این بخش از دفترچه ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت تفکیکی و بر اساس گروه های آموزشی بیان شده است. داوطلبان به هنگام ثبت نام و انتخاب رشته های مدنظر خود بر اساس مدرک پایه یا همان مدرک پیش دانشگاهی خود بایستی حداکثر 150 انتخاب از میان این رشته ها را داشته باشند. همچنین این رشته ها به صورت تفکیکی بر اساس واحد های دانشگاهی و استان ها در اختیار داوطلبان قرار داده شده است که در کنار آن ظرفیت هر کدام از رشته ها نیز بیان شده است.

بخش فرم های دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور

این بخش از دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور که با عنوان بخش پیوست ها نیز شناخته می شود دارای فرم هایی است که داوطلبان در هنگام ثبت نام حضوری خود بایستی تکمیل نمایند. از جمله این فرم ها می توان به فرم گواهی تحصیلی ، فرم انصراف از دانشگاه و همچنین فرم پیش نویس ثبت نام اشاره نمود. در این بخش همچنین ضوابط نظام وظیفه و کد های نظام وظیفه ای که داوطلبان مرد بایستی به هنگام ثبت نام اینترنتی در بخش تعیین شده وارد نمایند نیز وجود دارد. در کنار این موارد در این بخش شرایط اختصاصی که برای برخی رشته ها از لحاظ کارایی اعضا بدن برای رشته های مختلف وجود دارد ، نیز بیان شده است.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور و بطور کلی درباره دانشگاه پیام نور مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید