دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_1449" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مطرح در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مطالب مختلفی گنجانده شده است که اطلاع از برخی از این مطالب برای داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و همچنین داوطلبان با کنکور آن می تواند بسیار مفید باشد. در این قسمت به بیان تیتر وار این مطالب خواهیم پرداخت تا در ادامه به توضیح هر کدام به صورت جداگانه بپردازیم. از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود:

  1. زمان و محل انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  2. ضوابط ثبت نام بدون آزمون در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  3. مواد و ظرایب امتحانی در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  4. مهمترین بخش دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ( لیست رشته ها )
  5. نشانی محل های دانشگاهی و بخش فرم های
  6. دیگر بخش های کاربردی دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان و محلی انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

از آنجایی که در دوره های اخیر آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با کنکور ارشد دانشگاه سراسری ادغام گردید زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز هم زمان با اعلام نتایج کارشناسی ارشد در شهریور ماه می باشد. از این رو داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای دریافت دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بایستی در این بازه زمانی به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org مراجعه نموده و نسبت به دریافت دفترچه اقدام نمایند. لازم به ذکر است که برای اطلاع از رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بایستی از همین سامانه و به صورت آنلاین از طریق لینک های مشخص شده اقدام نمایند. به همین چهت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به مانند با آزمون منتشر نمی شود.

ضوابط ثبت نام بدون ازمون در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد قسمتی اختصاص به بیان ضوابط و شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دارد. از این رو آن دسته از داوطلبان که قصد آن را دارند تا بدون شرکت در کنکور در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ادامه تحصیل نمایند برای اطلاع از شرایط این پذیرش به این بخش ازدفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مراجعه نمایند. همچنین می توانند به لینک ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مراجعه نموده و از این شرایط اطلاع حاصل کنند.

مواد و ظرایب امتحانی در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

بخش دیگر دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اختصاص به بیان مواد و ظرایب امتحانی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دارد. در این بخش از دفترچه که به صورت تفکیکی گرایش ها و رشته های مختلف کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و همچنین مواد آزمون و ضریب تاثرگذاری هر کدام را بیان نموده می تواند در آماده سازی برای آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بسیار مفید باشد.

[caption id="attachment_1447" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد[/caption]

مهمترین بخش دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ( لیست رشته ها )

یکی از مهمترین بخش های دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اختصاص به بخشی دارد که در آن لیست رشته های مورد پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دارد. در این بخش از دفترچه داوطلبان می توانند از رشته هایی که در دانشگاه آزاد برای این مقطع پذیرش می شود اطلاع حاصل نمایند. این رشته ها همان گونه که در تصویر زیر می بینید به صورت تفکیکی بر اساس گرایش های مختلف عنوان شده است.

[caption id="attachment_1448" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد[/caption]

نشانی محل های دانشگاهی و بخش فرم های

دیگر بخش دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اختصاص به نشانی واحد های دانشگاه آزاد دارد. در این بخش داوطلبان می توانند آدرس و شماره تماس واحد های دانشگاه آزاد را بدست آورد. همچنین فرم های مختلفی که داوطلبان در مراحل ثبت نام خود بایستی تکمیل نمایند نیز در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد. از جمله این فرم ها می توان به فرم پیش ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، فرم ثبت نام بدون آزمون ، فرم معرفی نامه داوطلبان جانباز و فرم معرفی نامه داوطلبان معلول اشاره نمود.

دیگر بخش های کاربردی دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بخش های دیگری نیز وجود دارد که در این مقاله اشاره کوتاهی به آنها می کنیم. از جمله این بخش های می توان به توضیح مراحل ثبت نام داوطلبان و ضوابط ثبت نام ، شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری و شاهد ، کد های نظام وظیفه مختص داوطلبان مرد ، زمان آزمون و.. اشاره نمود. داوطلبان برای اطلاع دقیق از این موارد بایستی اقدام به دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

منبع:

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد