دفترچه دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_2329" align="aligncenter" width="600"]دفترچه دانشگاه آزاد دفترچه دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مهم در دفترچه دانشگاه آزاد

در زمینه دفترچه دانشگاه آزاد سوالات و موارد یمطرح می باشد که ممکن است مورد ابهام داوطلبان قرار گیرد از جمله ایم موارد می توان به جند مورد اشاره نمود:

  1. زمان انتشار دفترچه دانشگاه آزاد
  2. بخش های مهم دفترچه دانشگاه آزاد
  3. توضیحات پایانی در دفترچه دانشگاه آزاد

زمان انتشار دفترچه دانشگاه آزاد

همانگونه که بیان شد هم زمان با شروع ثبت نام دانشگاه آزاد دفترچه نیز منتشر می گردد. از آنجایی که ثبت نام بدون دفترچه امکانپذیر نمی باشد از این رو اولین اقدام برای شروع ثبت نام دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام می باشد. برای دریافت دفترچه دانشگاه آزاد ابتدا داوطلبان بایستی به سامانه مرکز سنجش و پذیرشدانشگاه آزاد مراجعه نمایند. به هنگام ورود به این سامانه با وارد شده به لبک ثبت نام مقطع مرود نظر نسبت به دانلود دفترچه اقدام نمایند. با توجه به این توضیحات برای اطلاع از زمان انتشار دفترچه های دانشگاه آزاد بایستی از زمان شروع ثبت نام در مقاطع مورد نظر اطلاع حاصل نمایید.

بخش های مهم دفترچه دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد دارای بخش های مختلفی می باشد که مطالعه بخش هایی از این دفترچه برای ثبت نام داوطلبان الزامی می باشد. اولین بخش در زمینه شرایط و ضوابط تحصیل در دانشگاه آزاد می باشد. با مطالعه این بخش داوطلبان اطلاعات خوبی در این زمینه می توانند کسب نمایند. بخش دیگر که مهم به حساب می آید بخش است که اختصاص به فرم های مختلفی دارد که داوطلبان بایستی برای ثبت نام حضوری و یا اینترنتی خود تکمیل نمایند. قسمتی از دفترجه اختصاص به آدرس و شماره تماس واحد های دانشگاه آزاد دارد. اما مهمترین بخش دفترچه اختصاص به بخشی دارد که در آن داوطلبان می توانند کد رشته محل های مختلف را دریافت نمایند. این کد رشته ها در زمان ثبت نام مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که داوطلبان این کد رشته ها را در زمان ثبت نام خود در بخش های مشخص وارد می نمایند. بخش های دیگری نیز در دفترچه دانشگاه آزاد وجود دارد که برای مطالعه این بخش ها داوطلبان بایستی به دانلود دفترجه اقدام نمایند.

[caption id="attachment_2330" align="aligncenter" width="600"]دفترچه دانشگاه آزاد اسلامی دفترچه دانشگاه آزاد اسلامی[/caption]

توضیحات پایانی در دفترچه دانشگاه آزاد

داوطلبان توجه داشته باشند که شرایط و ضوابط خاصی ممکن است هر دانشگاهی داشته باشد. این ضوابط معمولا در بخش آیین نامه ها و یا دفترچه ها گنجانده شده است. برای دانشگاه آزاد نیز همین گونه می باشد و بخشی از دفترچه دانشگاه آزاد که اختصاص به بیان شرایط و ضوابط دانشگاه را دارد از بخش هایی است که داوطلبان بایستی مطالعه نمایند. همچنین لازم به ذکر است که تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد دفترچه های جداگانه ای برای خود دارند چرا که شرایط تحصیل در هر مقطعی ممکن است متفاوت با سایر مقاطع باشد به همین سبب داوطلبان بایستی برای دریافت دفترچه های کاردانی دانشگاه آزاد ، کارشناسی دانشگاه آزاد و همچنین مقطعکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و دکتری به بخش های جداگانه ای بایستی مراجعه نمایند. و با دریافت دفترچه اقدام به مطالعه دقیق آن نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید دفترچه دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

منبع:

دفترچه دانشگاه آزاد