دفترچه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_2126" align="aligncenter" width="600"]دفترچه علمی کاربردی دفترچه علمی کاربردی[/caption]

موارد مهم در زمینه دفترچه علمی کاربردی

همانگونه که بیان شد در زمینه دفترچه علمی کاربردی موارد مختلف و مهمی مطرح می باشد که می تواند مورد سوال و ابهام داوطلبان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردیواقع گردد. در این بخش به صورت کوتاه به این موارد اشاره خواهیم نمود تا در ادامه مقاله در مورد هر کدام به صورت جداگانه توضیحات کاملی را در حد توان ارائه نماییم. از جمله آنها می توان به این چند مورد اشاره نمود:

  1. زمان و سایت انتشار دفترچه علمی کاربردی
  2. نحوه دریافت دفترچه علمی کاربردی
  3. بخش های مهم دفترچه علمی کاربردی

زمان و سایت انتشار دفترچه علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی که برای ثبت نام علمی کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد در زمان شروع ثبت نام این دانشگاه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. از این رو داوطلبان بایستی برای دریافت دفترچه علمی کاربردی و مطالعه آن در بازه زمانی شروع ثبت نام که معمولا برای ورودی مهر ماه اواخر مرداد ماه و یا اوایل شهریور ماه است به سامانه سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. برای ورودی بهمن ماه نیز می توان زمان انتشار دفترچه علمی کاربردی زا از اواخر دی ماه تا اواخر بهمن ماه تخمین زد.

نحوه دریافت دفترچه علمی کاربردی

در بخش قبل بیان شد که برای دریافت دفترچه علمی کاربردی بایستی به سایت سنجش مراجعه نمود. به هنگام مراجعه به این سایت داوطلبان بایستی به بخش علمی کاربردی سایت مراجعه نمود و بر روی لیک دریافت دفترچه علمی کاربردی متناسب با مقطع تحصیلی مورد نظر کلیک نمایید. به هنگام کلیلک بر روی این لینک به صورت خودکار دفترچه ثبت نام دانلود می گردد. پس از دانلود و دریافت دفترچه داوطلبان بایستی به مطالعه دقیق بخش های مهمی که در مرحله بعد بیان میکنیم ، اقدام نمایند.

[caption id="attachment_2100" align="aligncenter" width="600"]دفترچه دانشگاه علمی کاربردی دفترچه دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

بخش های مهم دفترچه علمی کاربردی

از آنجایی که مهمترین کاربرد دفترچه علمی کاربردی در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته می باشد از این رو بخشی که مربوط به رشته محل ها می باشد را می توان به عنوان اولین قسمت مهم دفترچه یاد نمود. در این بخش از دفترچه رشته های ارائه شد توسط هر واحد ذکر شده است که که به هنگام ورود کد رشته ها مورد استفاده قرار می گیرد. بخش مهم دیگر دفترچه دفترچه علمی کاربردی اختصاص به بیان شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی دارد. این بخش نیز می تواند بسیار مورد مفیدی برای داوطلبان باشد. قسمتی از دفترچه نیز به بیان تعاریف مختلف به کاربرده شده در دانشگاه علمی کاربردی اختصاص دارد که از آن جمله می توان به تعاریف شاغلی اشاره نمود. لازم به ذکر است که دانشگاه علمی کاربردی برای شاغلین ظرفیت جداگانه ای دارند. داوطلبان شاغل برای استفاده از این ظرفیت بایستی شرایط خود را با این تعاریف مورد مطابقت قرار دهند. بخش های دیگری نیز در دفترچه وجود دارد که به نسبت قسمت های نام برده شده از اهمیت کمتری ممکن است برخوردار باشد که از جمله می توان به بخش آدرس واحد های علمی کاربردی ، بخش فرم ها و... اشاره نمود.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

ثبت نام علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

رشته های علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با نتایج علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

منبع:

دفترچه علمی کاربردی