اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_1837" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد[/caption]

سوالات احتمالی در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در بخش قبل بیان شد که این مقاله برای پاسخگویی به سوالات احتمالی داوطلبان در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نگاشته شده است. در این مرحله به مانند رویه های قبلی در زمینه مقالات مربوط به دانشگاه آزاد داشته ایم ابتدا به بیان تیتر وار مطالب مطرح در این مقاله در این زمینه اشاره خواهیم نمود. در بخش های بعدی در مورد آنها توضیحات لازم را ارئه خواهیم داد.

  1. زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  2. نحوه دریافت نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  3. اقدامات پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری ادغام گردید و در اوایل اردیبهش ماه ( 6 و 7 اردیبهشت ) برگزار خواهد شد ،اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز همراه با نتایج دانشگاه سراسری در اواخر خرداد ماه می باشد. از این رو برای دریافت نتیجه اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در این بازه زمانی با توجه به توضیحاتی که در بخش بعد ارئه خواهیم نمود اقدام نمایید.

نجوه دریافت نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

همانگونه که بیان شد نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری با یکدیگر اعلام می گردد. به همین سبب اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org می باشد. به هنگام ورود به این سامانه بر روی لینک کارشناسی ارشد که در نوار ابزار سمت راست مشخص می باشد کلیک نموده و وارد بخش کارشناسی ارشد این سامانه شوید. با ورد به این بخش بر روی لینک اعلام نتایج تحصیلی کارشناسی ارشد کلیک نموایید. با توجه به تصویری که در زیر می بینید با کلیک بر روی لینک مشاهده کارنامه اولیه وارد بخش ورود اطلاعات شوید.

[caption id="attachment_1830" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کارشناسی ارشد آزاد اعلام نتایج کارشناسی ارشد آزاد[/caption]

پس از این که بر روی لینک مشاهده کارنامه اولیه کلیک نمودید به بخش ورود اطلاعات داوطلب می شوید. در این قسمت بایستی اطلاعات خواسته شده برای دریافت کارنامه اولیه را در قسمت های تعیین شده وارد نمود. برای دریافت نتیجه آزمون روش های مختلفی وجود دارد و داوطلبان با توجه به اطلاعاتی که از ثبت نام خود دارند یکی از روش ها را برای دریافت نتیجه کارشناسی ارشد استفاده می کند.

[caption id="attachment_1835" align="aligncenter" width="600"]نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد[/caption]

اقدامات پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و دریافت کارنامه اولیه کارشناسی ارشد توسط داوطلبان در صورتی که که مجاز به انتخاب رشته باشند در انتهای کارنامه کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود دارد. این کد به هنگام انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کاربرد دارد. در این زمان داوطلبان بایستی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه نمایند. آدرس اینترنتی این سامانه که www.azmoon.orgمی باشد برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلبان می باشد. در بازه زمانی که دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد بایستی وارد این سامانه شده و اقدام به انتخاب رشته نمود.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

منبع:

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد