اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_718" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

سوالات مربوط به اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

همانگونه که در بخش قبل بیان کردیم در زمینه اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سوالات متعددی ممکن است برای داوطلبان پیش آید. در این بخش تنها به بیان این سوالات خواهیم پرداخت و در ادامه مقاله به توضیح و تشریح کامل هر کدام از آنها خواهیم پرداخت. از جمله این سوالات می توان به موارد زیر اشره نمود:

  1. زمان اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
  2. نحوی اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
  3. نحوی دریافت نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

زمان اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

معمولا در زمینه زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ابهامات متعددی برای داوطلبان به وجود آید. چرا که بر اساس سنوات گذشته معمولا زمان دقیقی برای اعلام نتایج از قبل نمی توان بیان نمود. البته به طور کلی بایستی این مورد را متذکر شویم که زمان اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی یک الی تا دو هفته پس از اتمام زمان ثبت نام علمی کاربردی اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ، و از آنجایی که زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردیمعمولا متغییر می باشد ، زمان اعلام نتایج نیز متغییر می باشد.

نحوی اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. اعلام نتایج به مانند ثبت نام ، از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org به اطلاع داوطلبان می رسد. داوطلبانی که در کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نموده اند برای اطلاع از نتیجه ثبت نام خود بایستی در بازه زمانی که در بخش قبل بیان نمودیم به این سایت مراجعه نمایند. برای مشاهده نتیجه ابتدا وارد بخش جامع علمی کاربردی که در تصویر زیر می بینید شوید.

[caption id="attachment_711" align="aligncenter" width="600"]نحوی دریافت نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نحوی دریافت نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

پس از اینکه داوطلبان برای دریافت نتیجه وارد بخش جامع علمی کاربردی سایت سازمان سنجش شد ، بایستی بر روی لینک نتایج پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی جهت ورود به بخش اعلام نتایج کارشناسی شود و نتیجه ثبت نام خود را بر اساس دستورالعمل بخش بعدی مشاهده نماید.

[caption id="attachment_712" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

نحوی دریافت نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

پس از این که داوطلبان مراحل قبل را برای اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی طی نمودند وارد صحفه ثبت نام می شوند. در این حالت با تصویر زیر رو به رو می شوند. که در آن برای دریافت نتیجه آزمون می توانند از دو روش جستجو با اطلاعات کارت و جستجو با اطلاعات فردی می توانند نتیجه ثبت نام خود را مشاهده نمایند. که در ادامه به توضیح هر دو روش خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_713" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

نحوه دریافت نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی با روش اطلاعات فردی

در این روش داوطلبان برای دریافت نتیجه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بایستی اطلاعات فردی خود را در بخش مشخص شده وارد نمایند. این اطلاعات فردی که در بخش مشخص شده باید وارد نمود شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، سال تولد می باشد. که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

[caption id="attachment_715" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

نحوه دریافت نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی با روش اطلاعات کارت

در مشاهده نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با روش اطلاعات کارت داوطلبان بایستی اطلاعات کارت ثبت نامی خود را که در زمان ثبت نام اینترنتی در سایت سنجش دریافت نموده اند در بخش مشخص شده وارد نمایند. اطلاعات کارت در واقع شامل شماره پرونده کارت اصلی و شماره شناسنامه داوطلب می باشد.

[caption id="attachment_716" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

منبع:

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی