تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_1946" align="aligncenter" width="600"]تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مهم در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در زمینه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سوالات مختلفی ممکن است برای داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پیش اید. این مقاله در واقع برای پاسخگویی به این سوالات نوشته شده است و در این بخش به تعدادی از این سوالات که در این مقاله در زمنه آن توضیح خاهیم داد اشاره می کنیم.

  1. زمان شروع تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  2. نحوه انجام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  3. شرایط تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان شروع تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

یکی از مواردی که اختصاص به تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دارد دو مرحله ای بودن آن می باشد. بدین صورت که تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دو مرحله و برای ورودی مهر و بهمن ماه می باشد. از این رو داوطلبانی که بنا به هر دلیل در انتخاب رشته اصلی شهریور ماه امکان ورود به دانشگاه را پیدا نکردند می توانند در اواخر مهر ماه برای ورودی مهر و یا در اواخر دی ماه برای ورودی بهمن ماه در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند. از این رو این دسته از داوطلبان دو بار شانس ورود به دانشگاه آزاد را دارند.

نحوه انجام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبانی که برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام خواهند نمود بایستی در بازه زمانی که در بخش قبل بیان شد به سامانه مرکز سنجش و پذیرشدانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org مراجعه نمایند. به هنگام ورود به این سامانه در بازه های زمانی مشخص شده در صفحه اصلی لینک تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای داوطلبان فعال می باشد. با ورود به این لینک داوطلبان می توانند برای انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. اولین مرحله برای برای انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خرید کارت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می باشد. برای خرید کارت نیز داوطلبان بایستی از همین سامانه و از بخش خرید کارت ثبت نام اقدام نمایند. پس از خرید کارت و دریافت شناسه ثبت نام و رمز ثبت نام مراحل انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت شروع می شود. لازم به ذکر است که داوطلبان می توانند برای اطلاع از لیست رشته محل هایی که دانشگاه آزاد برای تکمیل ظرفیت اعلام نموده است دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را از طریق نوار ابزاری که در سمت راست سایت آزمون قرار دارد دانلود نمایند.

[caption id="attachment_1947" align="aligncenter" width="600"]تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد[/caption]

شرایط تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه داوطلبان قرار می گیرد و ممکن است مورد ابهام داوطلبان باشد در زمینه شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد. در دوره های قبل معمولا به این صورت بود که تمامی داوطلبان چه آنهایی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در شهریور ماه در انتخاب رشته قبول شده اند و چه آنهایی که قبول نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند. اما با تغییراتی که در آخرین دوره تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد صورت گرفت آن دسته از داوطلبان که در هر کدام از مراحل نتیجه قبولی را در دانشگاه آزاد کسب نموده و همچنین ثبت نام کرده اند نمی توانند در تکمیل ظرفیت بعدی شرکت نمایند. به همین سبب در صورتی که داوطلبی در تکمیل ظرفیت مرحله اول یعنی مهر ماه در یکی از رشته محل ها قبول شود وثبت نام نماید نمی تواند در تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت نماید. از این رو داوطلبان بایستی توجه داشته باشند که در صورت ثبت نام در هر کدام از مراحل دیگر نمی توانند در تکمیل ظرفیت بعدی شرکت نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

منبع:

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد