لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_823" align="aligncenter" width="600"]لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مطرح در زمینه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

از آنجایی که اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد برای ثبت نام داوطلبان در دانشگاه آزاد از اهمیت برخوردار است ، موارد و سوالات مختلفی ممکن است در این زمینه برای داوطلبان مطرح گردد. در این بخش از مقاله به بیان این موارد و سوالات که در زمینه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزادمطرح می باشد خواهیم پرداخت و در ادامه نیز هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد.

  1. زیرگروههای آموزشی
  2. لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه های مختلف

زیرگروه های آموزشی کاردانی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد به مانند دیگر دانشگاه های کشور رشته های تحصیلی خود را بر اساس نوع رشته ها در زیرگروه های خاصی گنجانده و تعریف نموده است. رشته هایی که در یک زیرگروه قرار می گیرد معمولا دارای ویژگی های مشترکی می باشد و از جهاتی شباهت به یکدیگر دارند. زیرگروه های دانشگاه آزاد به پنج زیرگروه فنی و مهندسی ، زیرگروه علوم انسانی ، زیرگروه علوم پایه ، زیرگروه هنر زیرگروه کشاورزی و زیرگروه زبان های خارجی تقسیم می شود. در ادامه به بیان رشته های پر متقاظی هر کدام از این زیرگروه ها خواهیم پرداخت.لازم به ذکر است که دوره کاردانی در دانشگاه آزاد به دو بخش کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته تقسیم می شود. برای کسب اطلاع در این زمینه می توانید به لینک ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مراجعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه فنی و مهندسی

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه فنی و مهندسی یشتر از میان داوطلبانی انتخاب می گردد که دارای دیپلم ریاضی می باشند. البته این بدین معنا نمی باشد که سایر داوطلبانی که دیپلم غیر مرتبط دارند نمی توانند این رشته ها انتخاب نمایند. بلکه شانس موفقیت برای این دسته از داوطلبان در این رشته ها بیشتر می باشد. از رشته های پر متقاضی در این زیرگروه می توان به این رشته ها اشاره نمود: رشته مکانیک خودرو ، رشته الکتروتکنیک در گرایش های برق صنعتی ، تاسیسات الکتریکی ، رشته تعمیر و نگهداری خودرو ، نرم افزار کامپیوتر ، رشته نقشه کشی معماری ، رشته نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی ، رشته ساختمان در گرایش های مختلف ، رشته معماری شهری ، رشته شبکه های گسترده ، رشته طراحی صنعتی ، رشته مهندسی صنایع ، رشته صنایع اتومبیل ، رشته فناوری اطلاعات ، رشته مخابرات

[caption id="attachment_831" align="aligncenter" width="600"]رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد[/caption]

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه علوم انسانی

همانگونه که از عنوان این زیرگروه مشخص می باشد داوطلبان دارای دیپلم انسانی از میان لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه علوم انسانی بیشتر انتخاب می نمایند. البته برخی رشته ها در این زیرگروه ها برای سایر داوطلبان نیز مفید می تواند باشد و حالت میان رشته ای به خود می گیرد. از جمله رشته های پر طرفدار در زیرگروه علم انسانی این مقطع دانشگاه آزاد می توان به این رشته ها اشاره نمود.

رشته آموزش و پرورش ابتدایی ، رشته حسابداری ، رشته مدیریت ، رشته زبان و ادبیات فارسی ، رشته علوم ورزشی ، رشته علم اطلاعات و دانش شناسی ، رشته امور مالی و مالیاتی ، رشته امور بانکی ، رشته امور گمرکی.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه علوم پایه

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه علوم پایه برای داوطلبانی که دیپلم خود را در رشته علوم تجربی در دوره دبیرستان کسب نموده اند اختصاص دارد. که البته به نسبت دو زیرگروه بالایی تعداد رشته های آن کم تر می باشد. از رشته های این زیرگروه می توان به این موارد اشاره نمود :

رشته آموزش علوم تجربی ، رشته بهداشت مدارس ، رشته دامپزشکی

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه هنر

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه هنر بیشتر مختص داوطلبانی است که در هنرستان ها و رشته های مرتبط با هنر به تحصیل پرداخته و دیپلم هنر دریافت نموده اند. البته به مانند دیگر زیرگروه ها سایر داوطلبان نیز می توانند این رشته ها را انتخاب نمایند. از رشته های این زیرگروه دانشگاه آزاد می توان به این موارد اشاره نمود:

رشته گرافیک ، رشته هنر های تجسمی گرایش نقاشی ، رشته طراحی و دوخت ، رشته طزاحی چاپ ، رشته تصویربرداری ، رشته تئاتر ، رشته فیلم سازی ، رشته فرش دستباف ، رشته موزه.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه کشاورزی

رشته های کاردانی این زیرگروه البته به نسبت سایر زیرگروه ها از تنوع بالایی برخوردار نمی باشد ولی با این وجود رشته های مناسبی را برای تحصیل داوطلبان در نظر گرفته اند ، که در این بخش به بیان چند مورد از این رشته ها خواهیم پرداخت.

رشته امور زراعی و باغی در گرایش های تکنولوژی تولیدات باغی و تکنولوژی تولیدات زراعی ، رشته پرورش زنبور عسل ، رشته تکنولوژی شیلات ،رشته امور دام و طیور ، رشته فراوری پشم و پوست ،رشته مکانسین ماشین های کشاورزی ، رشته امور دامی ، تولید گیاهان دارویی و معطر.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در زیرگروه زبان های خارجه

رشته های این زیرگروه از کمترین تنوع به نسبت سایر زیرگروه ها برخوردار می باشد و رشته هایی همچون آموزش زبان انگلیسی ، مترجمی زبان انگلیسی و رشته آموزش زبان انگلیسی.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

www.azmoon.org

شهریه رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

منبع:

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد