ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_2585" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد[/caption]

موارد مطرح در ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد

در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد موارد مختلفی مطرح می باشد که بایستی در این مقاله به توضیح این موارد بپردازیم. از جمله این موارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت می توان به شرایط و ضوابط ، زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد اشاره نمود. از این رو در صورتی که در این زمینه ابهام و یا سوالی داشته باشید توصیه می گردد به ادامه این مقاله توجه نمایید.

شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد

همانگونه که بیان گردید ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد مختص آن دسته از داوطلبان می باشد که اقدام به ثبت نام و تحصیل در مقطعکاردانی دانشگاه سراسری و یا کاردانی دانشگاه آزاد نموده اند و اکنکو فارغ التحصیل این مقطع می باشند. البته به طور کلی داوطلبانی که مدرک کاردانی را دارند می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند. از این رو اولین شرط شرکت در این آزمون و ثبت نام در آن داشتن مدرک کاردانی می باشد. همچنین داوطلبانی که قبلا در مقطعکاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری تحصیل رایگان داشته اند که همان دوره روزانه می باشد ، نمی توانند دوباره در این مقطع از تحصیل رایگان برخوردار باشند و بایستی در کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد و یا دوره شبانه این مقطع به تحصیل بپردازند. همچنین بایستی داوطلبان تا شهریور همان سال فارغ التحصیل کاردانیبوده باشند. لازم به ذکر است در صورتی داوطلب ورودی بهمن کاردانی بوده باشد و در بهمن فارغ التحصیل گردد تنها می تواند رشته محل هایی که برای ورودی بهمن ماه می باشد را انتخاب نماید. مورد آخر این که داوطلبانی که مدرک بالاتر از کارشناسی را داشته باشند نمی توانند در رشته های پزشکی و غیر پزشکی این آزمون ثبت نام نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد از ثبت نام های است که از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org انجام می گیرد. در مورد زمان شروع این ثبت نام نیز بایستی گفت که بر اساس آخرین دوره برگزاری این آزمون زمان ثبت نام در اوایل خرداد ماه می باشد که البته به مانند دیگر ثبت نام ها ممکن است تغییراتی به خود ببیند. با توجه به این توضیحات داوطلبان بایستی ابتدا با ورود به سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org وارد بخش کاردانی به کارشناسی این سامانه شوند و با خرید کارت ثبت نام این سامانه و دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. یکی از ویژگی های ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد به مانند ثبت نام کاردانی انتخاب رشته آن می باشد که در زمیان ثبت نام و در همان خرداد ماه و قبل از برگزاری آزمون می باشد. از این رو اهمیت این ثبت نام دو چندان می گردد و داوطلبان بایستی در زمینه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد توجه خاصی داشته باشند.

[caption id="attachment_2586" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد[/caption]

توضیجات پایانی در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد

لازم به ذکر است که با توجه به این که دانشگاه آزاد در این مقطع هم ثبت نام با آزمون و هم ثبت نام بدون آزمون دارد. از این رو در صورتی که داوطلبان در این آزمون موفق نباشند می توانند رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را نیز انتخاب نمایند. با توجه به این که ثبت نام و انتخاب رشته در یک بازه زمانی و هماهنگ انجام می گیرد از این رو داوطلبان بایستی در تمام مراحل ثبت نام خود کمال دقت را به کار برده و از انتخاب های شتاب زده اجتناب نمایند. سخن آخر این که در صورتی نیاز به اطلاعات در زمینه پذیرش در کاردانی به کارشناسی در سایر دانشگاه ها را داشته باشید می توانید به لینک هایی که در پایان این مطلب گذاشته شده است مراجعه نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید