دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_1146" align="aligncenter" width="600"]دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مهم در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد سوالاتی چند ممکن است برای داوطلبان به وجود آید . این مقاله نیز برای پاسخگویی به همین سوالات نوشته شده است. در این مرحله از مقاله به صورت تیتر وار به بیان این سوالات خواهیم پرداخت و در ادامه به توضیح هر کدام از این موارد به صورت جداگانه می پردازیم. به امید این که مطالب مطرح شده در این متن مورد توجه و استقاده داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد را دارند ، قرار گیرد.

  1. نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد
  2. نحوه مشاهده آنلاین لیست رشته های دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد
  3. توضیحات پایانی در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

در بخش های مختلف بیان شد که تمامی مراحل ثبت نام انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد با وجود ادغام کنکور آن با کنکور سراسری از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org صورت می گیرد. از این رو برای دریافت و دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد نیز بایستی داوطلبان به این سامانه مراجع نمایند. پس از ورود به این سامانه ابتدا بر روی لینک تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد کلیک نموده و وارد صحفه تکمیل ظرفیت شود. پس از ورود به این پیج نوار ابزارهای مختلفی در قسمت راست آن قرار دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. یکی از این نوارابزار ها با عنوان دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اختصاص دارد. با کلیک بر روی آن نسبت به دانلود دفترچه اقدام نمایید. با دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد داوطلبان می توانند از لیست رشته هایی که دانشگاه آزاد برای تکمیل ظرفیت اعلام نموده است ، اطلاع حاصل نمایند.

نحوه مشاهده آنلاین لیست رشته های دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

مشاهده آنلاین لیست رشته های دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امکان دیگری است که سایت www.azmoon.org برای داوطلبان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد در نظر گرفته است. برای این منظور داوطلبان پس از ورود به پیج تکمیل ظرفیت از طریق نوارابزار جدول نام و کد رشته ها و یا جدول محل های دانشگاهی می توانند از لیست رشته ها و همچنین واحد های دانشگاه آزاد که در تکمیل ظرفیت دانشجو پذیرش دارند اطلاع حاصل نمایند. در این بخش داوطلبان می توانند با استفاده از یکی از دو روشی که در تصویر زیر می بینید ، از لیست رشته ها اطلاع حاصل نمایند.

[caption id="attachment_1147" align="aligncenter" width="600"]دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد[/caption]

توضیحات پایانی دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

از آنجایی که تکمیل ظرفیت آخرین فرصت داوطلبان برای ورود به دانشگاه می باشد از این رو داوطلبان در تمامی مراحل ثبت نام و تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد و حتی در مرحله دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد بایستی دقت داشته باشند. به دلیل محدود بودن رشته هایی که در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد عنوان شده است داوطلبان با وسواس ویژه ای رشته های مورد نظر خود را انتخاب نمایند. مورد دیگر که نیاز است در این بخش بیان شود این است که ممکن است در سایت های مختلفی لیست رشته های متفاوتی برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اعلام گردد اما بایستی توجه گردد که تنها رشته هایی که در سایتwww.azmoon.org عنوان میگردد ملاک می باشد. به همین جهت به لیست رشته های سایر سایت ها توجه نشود.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

منبع:

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد