دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_2461" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مهم در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

همانگونه که بیان گردید در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد مواردی مطرح گردیده است که بایستی مورد مطالعه داوطلبان قرار گیرد. در این قسمت از مقاله به بیان کوتاه و تیتر وار این موارد خواهیم پرداخت تا در بخش های بعدی به توضیح در مورد آنها بپردازیم. از جمله بخش های مهم در این زمینه می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. نحوه دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد
  2. بخش های مهم دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد
  3. توضیحات پایانی در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

آن دسته از داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد که به دنیال پذیرش بدون آزمون در این مقطع هستند بایستی ابتدا از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد اقدام نمایند. این دفترچه معمولا همراه با دفترچه با آزموندکتری دانشگاه آزاد منتشر می گردد. بینابراین برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد در بازه زمانی انتشار دفترچه با آزمون اقدام نمایید.

بخش های مهم دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد همانگونه که بیان گردید در بردارنده اطلاعات مفیدی برای ثبت نام داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد می باشد. از جمله این بخش ها می توان به لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد اشاره نمود. در کنار اعلام لیست رشته ها ظرفیت هر کدام از این رشته ها نیز بیان شده است که این خود باعث برنامه ریزی دقیق برای انتخاب این رشته ها می گردد. همچنین در ابتدای دفترچه توضیحاتی نیز در زمینه شرایط و ضوابط پذیرش بدوندکتری دانشگاه آزاد نیز بیان گردید است. داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع از این شرایط و ضوابط به لینک ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد مراجعه نمایند. همچنین در بخشی از دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد فرم ثبت نام دکتری با آزمون و بدون آزمون قرار داده شده است که با استفاده از آن داوطلبان می توانند نسبت به مدارکی که برای ثبت نام نیاز می باشد اطلاع حاصل نمایند. همچنین در بخش های پایانی دفترجه نیز برخی فرم ها وجود دارد که داوطلبان بایستی در مراحل مختلف ثبت نام خود این فرم ها را تکمیل نمایند.

[caption id="attachment_2462" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری آزاد دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری آزاد[/caption]

توضیحات پایانی در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

یکی از موارد ی که داوطلبان بایستی نسبت به آن توجه داشته باشند این نکته است که حتما دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد را از خود سایت آزمون دانشگاه آزاد دریافت نمایند. چرا که در برخی از دوره ها سایت های متفرقه برای جذب مخاطب در بازه های زمانی متفاوت اقدام به انتشار دفترجه های دروغین نموده اند. همچنین در برخی دوره ها دیده شده است که اصلاحیه هایی از طریق همین سایت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد از این رو در زمان انتشار این اصلاحیه ها نسبت به دریافت و مطالعه آن اقدام نمایند. همچنین در فرم ثبت نام که در دفترچه گنجانده شده است گزینه های مختلفی وجود دارد که یکی از این گزینه ها در این مورد است که اگر داوطلب از هیچ کدام از رشته محل های انتخابی پذیرش نگیرد خود دانشگاه آزاد می تواند یک واحد را پیشنهاد دهد. این گزینه در واقع آخرین مورد برای پذیرش این داوطلب به حساب می آید. در صورت صلاحدید می توانید این گزینه را نیز به هنگام ثبت نام تایید نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

منبع:

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد