زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در سوالی درباره زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_477" align="aligncenter" width="600"]زمان ثبت نام تیزهوشان زمان ثبت نام تیزهوشان[/caption]

مواردی که داوطلبان بایستی در زمینه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان توجه کنند

معمولا همه ساله برای زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان زمان دقیقی را اعلام نمی کنند و معمولا بر اساس سنوات کذشته در واقع زمان ثبت نام تخمین زده ی شود. البته امسال تغییرات گسترده ای در زمینه ثبت نام و نحوی ورود و پذیرش مدارس تیزهوشان به وجود آمده است که بایستی با اطلاعات دقیق و از قبل کسب شده نسب بهثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام نمود.

نحوی اطلاع از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان از سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی اینترنتی www.azmoon.medu.ir و اطلاعیه هایی که در این سامانه در زمینه زمان ثبت نام اطلاع رسانی می شود استفاده نمایند. از آنجایی که ثبت نام داوطلبان از طریق این سامانه و این سایت انجام می گیرد به همین جهت از طریق این سامانه نیز داوطلبان می توانند از زمان ثبت نام آزمون اطلاع حاصل نمایند. لازم به توضیح است که تمامی اقداماتی که داوطلبان بایستی در زمینه ثبت نام و سایر مراحل ثبت نام و ورود به مدارس تیزهوشان از طریق این سامانه انجام می گیرد بنابراین داوطلبان که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند این سامانه یکی از پر مراجع ترین سایت ها برای آنها به حساب می آید.

[caption id="attachment_478" align="aligncenter" width="600"]زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان[/caption]

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 98

معمولا بر اساس سنوات گذشته ثبت نام آزمون تیزهوشان همه ساله در بازه زمانی اسفند ماه برگزار می شد و داوطلبانی که قصد تحصیل در این مدارس را داشتند با ثبت نام در این آزمون از طریق سایت www.azmoon.medu.ir خود را برای این آزمون که در اردیبهشت یا خرداد ماه برگزار می شد آماده می کردند. اما با توجه به تغییرات گسترده ای که امسال شاهد پذیرش و آزمون مدارس تیزهوشان بوده ایم زمان ثبت نام این ازمون نیز دچار تغییراتی بوده به گونه ای که بر اساس حدس و گمان ثبت نام این آزمون به احتمال بسیار زیاد در فروردین سال 97 انجام گیرد. این ثبت نام آنگونه که احتمال می رود در اواخر فروردین 97 از طریق سایتwww.azmoon.medu.ir صورت خواهد گرفت. این ثبت نام معمولا یک هفته به طول می انجامد و به صورت اینترنتی انجام می گیرد که دارای مراحل مختلفی است. برای مثال در بخشی از این مراحل داوطلبان بایستی هزینه ثبت نام خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. و یا اینکه به هنگام ثبت نام اطلاعات شخصی خود را برای تایید در بخش های تعیین شده وارد می کنند.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در سوالی درباره زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان داشتید یا نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

مدارس تیزهوشان

www.azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

منبع:

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان