نتایج دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نتایج دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_2322" align="aligncenter" width="600"]نتایج دانشگاه آزاد نتایج دانشگاه آزاد[/caption]

سوالات مهم در زمینه نتایج دانشگاه آزاد

بیان شد که در زمینه نتایج دانشگاه آزاد سوالات مختلفی ممکن است برای داوطلبان مطرح باشد. در این قسمت به این سوالات اشاره خواهیم نمود تا در ادامه به توضیح هر کدام به صورت جداگانه بپردازیم.

  1. زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد
  2. نحوه دریافت نتایج دانشگاه آزاد
  3. توضیحات پایانی در نتایج دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد

از آنجایی که ثبت نام دانشگاه آزاد به دو صورت با آزمون و بدون آزمون صورت می گیرد از این رو نتایج دانشگاه آزاد در چند بازه زمانی صورت می گیرد. به طور کلی برای ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه معمولا نتایج یک الی دو هفته پس از اتمام زمان ثبت نام دانشگاه آزاد می باشد. از این رو آن دسته از داوطلبان که اقدام به ثبت نام بدون آزمون نموده اند در این بازه زمانی برای دریافت نتیجه ثبت نام خود اقدام نمایند. نتایج با ازمون نیز به صورت هماهنگ با نتایج سراسری صورت می گیرد. البته نتایج با آزمون در دو مرحله صورت می گیرد. در مرحله اول نتایج اولیه یا همان کارنامه اولیه اعلام می گردد و در مرحله دوم نیز نتیجه انتخاب رشته اعلام می گردد.

نحوه دریافت نتایج دانشگاه آزاد

برای دریافت نتایج دانشگاه آزاد داوطلبان بایستی با توجه به نوع ثبت نام خود اقدام نمایند. نتایج اولیه آزمون ها با توجه به ادغام آن با آزمون سراسری توسط سازمان سنجش انجام می گیرد. اما نتایج انتخاب رشته توسط خود دانشگاه آزاد و از طریق سایت اعلام نتایج آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.net انجام می گیرد. لازم به ذکر است که برای دریافت نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز بایستی داوطلبان به این سامانه مراجعه نمایند. به هنگام ورود به این سامانه ابتدا داوطلبان بر روی لینک اعلام نتایج مقطع مورد نظر مراجعه نمود و با وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود در بخش های تعیین شده نسبت به دریافت نتیجه ثبت نام خود اقدام نمایند.

[caption id="attachment_2324" align="aligncenter" width="600"]نتایج دانشگاه آزاد اسلامی نتایج دانشگاه آزاد اسلامی[/caption]

توضیحات پایانی در نتایج دانشگاه آزاد

از آنجایی که برخی نتایج در چند مرحله اعلام می گیرد از این رو بازه های زمانی متفاوتی برای اعلام این نتایج وجود دارد. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج با توجه به مقطع می توانید به لینک های مربوطه مراجعه نمایید. همچنین در دانشگاه آزاد سایت ثبت نام با سایت اعلام نتایج متفاوت می باشد. از این رو برای دریافت نتایج دانشگاه آزاد داوطلبان حتما به سایت www,azmoon.net مراجعه نمایند. مورد آخر این که مرحله آخر در زمینه اعلام نتایج ، نتایج تکمیل ظرفیت می باشد. تکمیل ظرفیت در واقع آخرین مرحله برای ورود به دانشگاه می باشد. نتایج تکمیل ظرفیت نیز معمولا دو هفته پس از اتمام زمان تکمیل طرفیت می باشد. و از آنجایی که زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد متغییر می باشد از این رو اعلام نتایج نیز به همان نسبت متغییر می باشد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نتایج دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید در زمینه نتایج دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

منبع:

نتایج دانشگاه آزاد