نتایج علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نتایج علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_2100" align="aligncenter" width="600"]نتایج علمی کاربردی نتایج علمی کاربردی[/caption]

موارد توضیحی در زمینه نتایج علمی کاربردی

همانگونه که بیان گردید این نوشتار برای رفع ابهام و پاسخگویی به برخی پرسش ها در زمینه نتایج علمی کاربردی منتشر گردیده است. از جمله سوالات احتمالی که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. زمان اعلام نتایج علمی کاربردی
  2. سایت نتایج علمی کاربردی
  3. نحوه دریافت نتایج علمی کاربردی
  4. توضیحات پایانی در زمینه نتایج علمی کاربردی

زمان اعلام نتایج علمی کاربردی

از آنجایی که ثبت نام علمی کاربردی برای دو ورودی مهر و بهمن ماه صورت می گیرد از این رو نتایج علمی کاربردی نیز در دو بازه زمانی برای این دو ورودی اعلام می گردد. به طور کلی می توان گفت که اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی یک الی دو هفته پس از اتمام ثبت نام علمی کاربردی می باشد. با توجه با این توضیحات برای ورودی مهر ماه معمولا زمان اعلام نتایج علمی کاربردی در اواخر شهریور ماه که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به اتمام رسیده می باشد. البته در دوره اخیر زمان نتایج علمی کاربردیبرای ورودی بهمن ماه با نواسانات متعددی مواجه بوده ، به گونه ای که می توان بازه زمانی اواخر دی ماه تا اواخر بهمن ماه را برای اعلام نتایج عنوان نمود.

سایت اعلام نتایج علمی کاربردی

از آنجایی که تمامی مراحل و فرایند ثبت نام علمی کاربردی از طریق سامانه سازمان سنجش به نسانی اینترنتی www.sanjesh.org صورت می گیرد ، نتایج علمی کاربردینیز از طریق این سامانه انجام می گیرد. به همین سبب داوطلبان برای دریافت نتیجه ثبت نام خود در بازه زمانی مقرر به این سامانه مراجعه نمایند.

نحوه دریافت نتایج علمی کاربردی

برای دریافت نتایج علمی کاربردی داوطلبان بایستی در بازه زمانی مقرر به سامانه سنجش و بخش علمی کاربردی مراجعه نمایند. به هنگام مراجعه به این سامانه ابتدا بر روی لیتک اعلام نتایج کلیک نموده و با توجه به تصویر زیر ، در بخش های تعیین شده اطلاعات خواسته شده را وارد نمایند. از جمله اطلاعات خواسته شده می توان به شماره پروند و کد رهگیری ثبت نام اشاره نمود. این اطلاعات در زمان ثبت نام و در آخرین مرحله ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. به همین سبب در زمان ثبت نام این اطلاعات را به همراه داشته باشید تا در دریافت نتیجه دچار مشکل نشوید. داوطلبان پس از ورود این اطلاعات نتیجه ثبت نام خود را دریافت می نمایند و با توجه به نتیجه اعلام شده بایستی اقدام نمایند.

[caption id="attachment_2101" align="aligncenter" width="600"]نتایج دانشگاه علمی کاربردی نتایج دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

توضیحات پایانی در زمینه نتایج علمی کاربردی

پس از دریافت نتیجه ثبت نام علمی کاربردی در صورتی که داوطلبان در یکی از رشته محل های انتخابی قبول شده باشند بایستی از طریق سامانه هم آوا ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل نماید. پس از اتمام این مرحله با توجه با زمانبندی اعلام شده از سوی واحد مربوطه اقدام به ثبت نام حضوری نمایند. در صورتی که داوطلبان در هیچکدام از رشته محل های انتخابی قبول نشده باشند می توانند در زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی شانس خود را برای پذیرش در مقطع تحصیلی مورد نظر امتحان نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نتایج علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با نتایج علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

منبع:

نتایج علمی کاربردی