اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که هر سوالی درباره اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4020" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی[/caption]

موارد مطرح در اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

در این بخش از مقاله به مانند دیگر مقاله به جهت ایجاد پیش زمینه مناسب نسبت به موضوع اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ابتدا به صورت فهرست وار به بیان سر تیتر های این مقاله می پردازیم. به همین جهت می توان به این موارد به عنوان سر تیتر های اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اشاره نمود.

  1. زمان شروع اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی
  2. نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی
  3. پاسخگویی به اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

زمان شروع اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی پس از این که اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سامانه صورت گرفت فعال می گردد. چرا که ابتدا بایستی کارنامه داوطلبان صادر گردد و بر اساس این کارنامه داوطلب نیسبت به نتیجه اعتراض نماید. از این رو در بازه زمانی خرداد ماه که اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی انجام می گیرد معمولا پنج روز داوطلبان فرصت دارند با مراجعه با سمانه اعلامنتایج نسبت به اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام نمایند.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

همانگونه که بیان شد اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی به صورتی اینترنتی و از طریق سامانه انجام می گیرد. برای این منظور داوطلبان پس ورود به این سامانه و اطلاع از نتیجه آزمون بایستی به بخش ثبت اعتراض وارد شوند و در این بخش با توجه به موارد اعتراض نسبت به اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام نمایند. داوطلبان می توانند بر اساس یکی از این موارد اعتراض خود را ثبت نمایند.

مورد اول اشتباه در محاسبه درصد دروس می باشد. اشتباه در محاسبه درصد به این شکل می باشد که بنا بر ادعای داوطلب گزینه هایی که در کارنامه داوطلب ثب شده با گزینه هایی که خود داوطلب به هنگام برگزاری آزمون در پاسخ برگ خود ثبت نموده است یکی نمی باشد و از این رو درصد ها با آن چه مورد انتظار داوطلب است یکی نمی باشد.

مورد دوم اشتباه در زمینه اطلاعات سهمیه داوطلب می باشد. داوطلبان در فرایند ثبت نام خود می توانند از سهمیه های خاصی استفاده نمایند. از جمله این سهمیه ها می توان به سهمیه شاهد و ایثارگری و یا سهمیه روستایی. از این رو ممکن است این سهمیه ها در زمان بررسی شرایط داوطلبان اعمال نشده باشد که می توان در بازه زمانیاعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی از این مورد نیز استفاده نمود.

مورد سوم دیگر اعتراضات می باشد. در صورتی داوطلب به موردی غیر از این دو مورد ذکر شده اعتراض داشته باشد می تواند در بخش دیگر اعتراضات اقدام نماید.

[caption id="attachment_4038" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی[/caption]

پاسخگویی به اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

پس از این که داوطلبان در بازه زمانی مشخص با ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی با مشاهده نتیجه آزمون نسبت به آن نتیجه اعتراض نمودند بایستی برای دریافت نتیجه اعتراض خود منتظر بمانند. پاسخگویی به اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی معمولا در بازه های زمانی متفاوتی انجام می گیرد که در تمامی دوره ها بستگی به اتمام زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی دارد. از این رو می توان به طور کلی بیان کرد که حداکثر یک ماه پس از اتمام زمان اعتراض می توان نسبت به دریافت نتیجه آن اقدام نمود.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که هر سوالی درباره اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

مدارس نمونه دولتی

ثبت نام آزمون نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

www.azmoon.tehranedu.ir

منبع:

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی