لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_746" align="aligncenter" width="600"]لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

زیر گروه های دانشگاه علمی کاربردی

به مانند کاردانی و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی در کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز رشته های تحصیلی در قالب چند گروه تقسیم می گردد. این چند گروه از چند لحاظ شرایط مشابه یکدیگر را دارند. و در یک دسته قرار می گیرند. این زیرگروه ها در دانشگاه علمی کاربردی عبارتند از زیرگروه صنعت ، زیرگروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، زیرگروه فرهنگ و هنر ، زیرگروه کشاورزی. لازم به ذکر است که رشته انتخابی داوطلب بایستی در یکی از این زیرگروه ها و حتما متناسب با رشته کارشناسی باشد. این بدین معناست که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی امکان تغییر رشته وجود ندارد و داوطلبان تحصیل در کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی بایستی حتما رشته کارشناسی خود را ادامه دهند. در ادامه این مقاله لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی را به تفکیک همین زیرگروه ها بیان خواهیم نمود.

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت

گروه صنعت که از نام آن مشخص می باشد رشته های فنی و مهندسی را شامل می گردد. البته لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی که در گروه صنعت قرار می گیرد با کمی تفاوت نسبت به رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه های دیگر می باشد. همانگونه که از نام این رشته ها مشخص است بیشتر عنوان شاخه های شغلی را دارند تا رشته های تحصیلی. از جمله رشته های مهمی که در گروه صنعت در مقطع کارشناسی ارشد قرار می گیرد می توان به این رشته ها اشاره نمود.

[caption id="attachment_748" align="aligncenter" width="600"]لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی[/caption]

رشته ارتقاء سیستم های کنترونیک ماشین افزار ، رشته بازیافت پسماند صنعت فولاد ، رشته بازیافت کاغذ ، رشته بهینه سازی تولید قطعات صنعتی فلزی ، رشته بهینه سازی تولید ماشین افزار ، رشته مواد و فراورده های غذایی ، رشته تولید تایر ، رشته تولید قطعات هیبریدی پلیمری ، رشته راهبری فضای مجازی ، رشته سازه های فضاکار ، رشته سامانه جامع اطلاعات صنایع غذایی ، رشته سیستم های مخابراتی ، رشته سیستم های مکاترونیکی خودرو ، رشته طراحی و تولید ماشین آلات نورد ، رشته طراحی و تولید نانو سرامیک ، رشته طراحی و ساخت سیستم های انتقال قدرت ، رشته فناوری اطلاعات ، رشته کیفیت جامع خودرو ، رشته مکاترونیک خودرو.

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمات اجتماعی

رشته هایی که در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی قرار می گیرد همان رشته های گروه انسانی سایر دانشگاه ها به حساب می آید. در این بخش به بیان لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمات اجتماعی خواهیم پرداخت.

رشته ارتقاء سلامت جنسی کودک ، رشته بهداشت روانی و اجتماعی در بحران ، رشته پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، رشته پیشگیری از اعتیاد ، رشته سرمایه گذاری مالی ، رشته مدیریت لجستیگ در حوادث ، رشته نظارت بر خدمات گردشگری ، رشته نظام تامین و تدارک

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی گروه فرهنگ و هنر

در این گروه تنها یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می گردد و این رشته خبرنگاری بین الملی می باشد.

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی گروه کشاورزی

گروه کشاورزی نیز از جمله گروه هایی است که با توجه به نوع رشته ها و واحد های عملی که دارد ، دانشگاه علمی کاربردی می تواند بستر مناسبی را برای فارغ التحصیلان خود فراهم سازد. در این بخش از مقاله لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی با بیان رشته های این گروه خواهیم پرداخت.

رشته کنترل پیامد های تغییرات اقلیمی در جنگل ، رشته بیوتکنولوژی آبزیان ، رشته تولید برنج ارگانیک ، رشته دامپروری ارگانیک ، رشته روش های تلفیقی کنترل آفات گیاهی

مطالب مفید

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

منبع:

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی